Werken met AIT Facilitair (Advies, Interim, Training)

“Soms vraagt een situatie om de sleutelpositie uit te besteden. Dat kan bijvoorbeeld bij een organisatieverandering of -ontwikkeling. Met als doel dat jouw organisatie er daarna beter voor staat en dat je daarna het stokje weer overneemt.”

Ready?

Ben jij er klaar voor om een einde te maken aan de worsteling in je bedrijf en wil je jouw organisatie een boost geven? Wil je doortastend zijn om jouw doelen te realiseren? Dan ben je hier aan het juiste adres. Met mijn ruim 25 jaar ervaring binnen het facilitaire werkveld ben ik breed inzetbaar als project- of interimmanager. Op gebied van facility, hospitality, accountmanagement en verandermanagement kunnen wij samenwerken. Zo is jouw organisatie straks klaar is voor de toekomst.

Balans & Boost

AIT faciliteert, adviseert en ondersteunt op het gebied van integrale facilitaire diensten en teamontwikkeling op gebied van huisvesting, eten en drinken, schoonmaak, logisitiek, groenonderhoud en linnenvoorziening.
Ik heb een brede ervaring in de zorgwereld, waardoor ik goed kan meeschakelen in de dynamiek en complexiteit van zorgorganisaties. AIT Facilitair creëert balans en rust in de interne en externe verhoudingen en zorgt ervoor dat jouw bedrijf een boost krijgt. Daarnaast ondersteun ik MKB bedrijven met hun groeistrategie en bedrijfsvoering.

Tijd voor actie

Zet mijn expertise in voor: 

  • De (mede) ontwikkeling van beleid
  • De vertaling van strategie naar de operatie
  • Regie voeren op implementatietrajecten
  • Ontwerpen en inrichten van beheersorganisaties
  • Inhoudelijke rol bij aanbestedingstrajecten (soft services)
  • Contractmanagement
  • Procesbegeleiding in- of uitbesteding diensten
  • Facilitaire spendanalyses
  • Organisatiescans
  • Teamontwikkeling/coaching
  • Vaktraining en (gast)college
  • Interim-manager of directievoering

Ja, ik wil contact om de mogelijkheden voor onze organisatie te bespreken.